Pozycjonowanie szerokie dla sklepu www

Pozycjonowanie szerokie dla sklepu www

Pozycjonowanie sklepu internetowego niesie z sobą wiele problemów. Z racji popularności tej formy biznesu nie jest możliwe pozycjonowanie go na krótkie słowa kluczowe jak sklep czy sklep online. Konkurencja jest po prostu zbyt duża i szanse na znalezienie się na jednej z dziesięciu pierwszych stron wyszukiwarki praktycznie nie istnieją. Jak zatem pozycjonować sklep online?

Słowa kluczowe

Podstawą pozycjonowanie jest korzystanie z słów kluczowych. Sklepy internetowe dzięki dużej ilości podstron w naturalny sposób wspierają tę formę pozycjonowania, ponieważ zasilenie nawet kilku procent z podstron w dane słowo kluczowe daje ostatecznie od kilkudziesięciu do kilkuset wystąpień wybranego słowa kluczowego.

Pozycjonowanie szerokie sklepu online

Rozwiązaniem problemu z pozycjonowaniem na mocne słowa kluczowe jest zastosowanie pozycjonowania na dużą ilość słów kluczowych o mniejszej popularności. Ze względu na specyfikę sklepu online możliwe jest pozycjonowanie nawet na kilka tysięcy różnych słów kluczowych. Wystarczy powiązać słowa kluczowe z artykułami sprzedawanymi w sklepie.

Zalety pozycjonowania szerokiego

Pozycjonowanie szerokie sklepu online umożliwia konkurowanie z znacznie węższą grupą stron, mianowicie tylko z tymi które posiadają asortyment zbliżony do naszego. Następną zaletą jest to, że pozycjonowanie szerokie kieruje do nas tylko osoby mające konkretne zainteresowania i potrzeby. Dzięki temu nawet jeśli nie dokonają one natychmiast zakupu to
skorzystają one z okazji przejrzą resztę naszej oferty w poszukiwaniu towarów podobnych do tego, który zmotywował ich do wejścia na naszą witrynę.

Długie słowa kluczowe

By w pełni wykorzystać pozycjonowanie szerokie należy skorzystać z longtail słów kluczowych z długim ogonem. Dzięki użyciu długich fraz, mających więcej niż trzy elementy zyskujemy kilka przewag:
• Możemy tworzyć precyzyjniejsze bardziej złożone słowa kluczowe,odpowiadające statystykom wyszukiwania przez użytkowników
• Możemy uwzględnić różne szyki elementów tworzące frazy kluczowe
• Długich słów kluczowych ze względu na ich złożoność można stworzyć znacznie więcej niż prostych.

Dzięki temu pozycjonowanie szerokie sklepu online będzie naturalne i ciekawe, a nie frustrujące.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *